ה-BMW R 18 Classic
אייקוני. נוסטלגי. נשמה חיה
ה-R 18 Classic הוא קרוזר מודרני בעל נגיעות עיצוביות נוסטלגיות. הוא מזכיר את אחד מהקרוזרים הראשונים שנבנו לרכיבות טורינג, והוא מעוטר באלמנטים עיצוביים היסטוריים של BMW דוגמת הפס הלבן הכפול שעל ה-R 18 Classic First Edition. לב-ליבו של האופנוע הוא מנוע הבוקסר הגדול ביותר שייצרנו אי-פעם. הוא מותאם לרכיבות רגועות ולהנאה טהורה.
ה-R 18 CLASSIC FIRST EDITION
קרוזר בהשראת אופנועים אייקונים
ב-R 18 Classic First Edition עוררנו לחיים את המאפיינים הייחודיים שהם הבסיס למסורת שלנו ב-BMW Motorrad: דגם ה-First Edition מצויד בקו לבן כפול, אלמנטים עיצוביים בגימור כרום, מדבקה ולוגו.
מבט חטוף על הדגשים העיקריים
מכל דלק דמוי טיפה הוא אלמנט עיצובי אייקוני מהעבר שלנו והוא מדגיש, בדיוק כמו קצה צינור המפלט המוארך, את קו התנועה הזורם של ה-R 18 Classic. מסגרת הפלדה שלו, הבנויה בתצורת עריסה כפולה, עוטפת את המנוע המפוסל והעצום ויחד הם הופכים כל רכיבה לחוויה יוצאת דופן.
התאמה אישית של האופנוע
ה-R 18 Classic מציע גמישות עיצובית ומגוון עצום של אביזרים, כך שאתם יכולים להתאים ולעצב את האופנוע שלכם בצורה חופשית. זו ההזדמנות שלכם להתאים את האופנוע לטעמכם האישי.
לחוות את המנוע של ה-R 18 Classic
מומנט אדיר בסל"ד נמוך מבטיח שיוט עוצמתי: מנוע הבוקסר של ה-R 18 Classic בעל שני צילינדרים בנפח של 1,802 סמ"ק הוא המנוע הגדול ביותר שייצרנו אי-פעם. מנוע שאפשר לראות, לשמוע ולהרגיש: הוא מספק מומנט מרבי של 158 ניוטון מטר ב-3,000 סל"ד. מ-2,000 ועד 4,000 סל"ד הוא מספק יותר מ-150 ניוטון מטר. בשורה התחתונה – מומנט גבוה ועקבי האופייני כל כך למנוע בוקסר. הוא מפיק 91 כוחות סוס ב-4,750 סל"ד כדי שתוכלו להתחיל לרכוב כמו שצריך.